Producenci

Statystyki

Produktów:
170
Kategorii:
30
Nowości:
0
Promocje:
31

Książki

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
"Kreowanie marki w sporcie"
Cena: 50,00 zł
szt.
"Kreowanie marki w sporcie"

Książka poświęcona jest znaczeniu marki w sporcie i składa się z dwóch części: pierwszej, o charakterze przede wszystkim teoretycznym i drugiej, przedstawiającej m.in. aktualne studia przypadku związane z biznesem sportowym. Wśród poruszanych problemów odnaleźć można kwestie dotyczące rynku sportowego, pozycjonowania i wizerunku marki, a także zarządzania klubami sportowymi.

"Marketing dla sportu"
Cena: 50,00 zł
szt.
"Marketing dla sportu"

"Marketing dla sportu" - publikacja podsumowująca tematy poruszone podczas konferencji IV Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 23 - 25 listopada 2005 r.

"Marketing sportowy - teoria i praktyka"
Cena: 50,00 zł
szt.
"Marketing sportowy - teoria i praktyka"

"Marketing sportowy - teoria i praktyka" - publikacja wydana po II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 19 - 20 listopada 2003 r." 

"Marketingowe zarządzanie sportem"
Cena: 50,00 zł
szt.
"Marketingowe zarządzanie sportem"

W toku bieżącego funkcjonowania organizacji sportowych rola planowania, organizowania oraz koordynowania działań marketingowych pozostaje nie do przecenienia. Próbując wzbudzić zainteresowanie rynku produktem przedsiębiorstwa sportowego, nie można polegać na sukcesie sportowym jako jedynym stymulatorze pożądanych przez organizację reakcji otoczenia. Jego osiągnięcie nie jest bowiem warunkiem sine qua non dla realizacji większości celów strategicznych. Brak tej świadomości może przyczynić się do niskiej skuteczności działań w obszarze budowania korzystnych relacji organizacji sportowej z podmiotami zewnętrznymi.

"Marketingowo o sporcie"
Cena: 50,00 zł
szt.
"Marketingowo o sporcie"

"Marketingowo o Sporcie" - publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."

Produkt dnia

Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Click Shop | Hosting home.pl