Producenci

Statystyki

Produktów:
134
Kategorii:
30
Nowości:
0
Promocje:
98

Sortuj wg: Nazwa produktu | ▲ Cena
"Henning Berg. Z Manchesteru do Warszawy" Joachim Førsund
Cena: 15,00 zł 29,90 zł
szt.
"Henning Berg. Z Manchesteru do Warszawy" Joachim Førsund

Henning Berg, którego znacie z ławki trenerskiej Legii Warszawa, nie zawsze był człowiekiem o kamiennej twarzy, tak wyważonym i spokojnym.

Biografia Berga opowiada o futbolu lat 90., rozgrywkach ligowych i międzynarodowych, ciężkiej pracy, rywalizacji, przyjaźni i miłości, konfliktach, bójkach, pijackich wyskokach, zdradach, rozwodach, pieniądzach, nieczystych zagraniach podczas transferów, triumfach i porażkach. I o człowieku, który walczy do końca. Chcąc stworzyć wyrazisty portret Berga, norweski dziennikarz Joachim Førsund, towarzyszy mu w ostatnich miesiącach piłkarskiej kariery w Wielkiej Brytanii. Berg opowiada o sobie sam, mówią o nim rodzina, znajomi i przyjaciele z czasów Manchesteru czy Blackburn, a także legendy futbolu: sir Alex Ferguson i Kenny Dalglish, Roy Keane i Ryan Giggs, Egil Olsen i Nils Johan Semb.

Biografię uzupełniają wstęp autorstwa dziennikarza „Przeglądu Sportowego” Jakuba Radomskiego oraz wywiad dziennikarza portalu Legia.Net Marcina Szymczyka z prezesem i współwłaścicielem Legii Bogusławem Leśnodorskim, które pokazują nowe oblicze Berga jako trenera.

  • promocja
"Sportowa rodzinka"
Cena: 15,00 zł 19,99 zł
szt.
"Sportowa rodzinka"

"Idealna lektura do zarażania dzieciaków sportowym bakcylem. Zdecydowanie polecam.". Tomasz Karolak, aktor

  • promocja
"Chelsea Londyn" Jakub Radomski
Cena: 19,00 zł 24,90 zł
szt.
"Chelsea Londyn" Jakub Radomski

O Chelsea Londyn opowiada Kuba Radomski.

  • promocja
"Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach" Eryk Mistewicz
Cena: 20,00 zł 34,90 zł
szt.
"Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach" Eryk Mistewicz

Ta książka to efekt niesamowitego doświadczenia autora, obejmującego wylansowanie nowego produktu w trudnych polskich realiach, przygotowanie strategii pozycjonującej, przekonanie grupy liderów opinii, którzy uznali, że produkt ten najlepiej odpowiada ich potrzebom, wytworzenie śnieżnej kuli promocji, marketingu i PR wokół — jak wciąż przekonuje Eryk Mistewicz — produktu ze świata nowych mediów.

„Gdy zaczynałem mówić o Twitterze, budziło to często pełen politowania uśmiech… 140 znaków… I cała litania, dlaczego ten produkt nie ma najmniejszego sensu, dlaczego się nie przyjmie, dlaczego jest słaby, zły, niepotrzebny. Później zapadła cisza. A potem nagle okazało się, że Twitter stał się najważniejszym narzędziem szybkiej informacji, opinii, narzucania historii, generowania narracji. Bez Twittera nie potrafią już obejść się politycy, co wkurza dziennikarzy, którzy przestają być niezbędni jako pośrednicy. Ale oni sami nie potrafią się od niego odciąć. Twitter wszedł do firm, komunikacji marketingowej, staje się jednym z głównych narzędzi w działach PR. Twitter zmienił sposób komunikacji, a strategie jego zastosowania, które rekomenduję, wskazują najlepiej kierunek rozwoju nowych mediów. I o tym jest ta książka”.

Ta książka to jednak nie tylko opowieść o Twitterze, ale i o świecie nowych mediów — tak jak definiuje ten świat jej autor.

  • promocja
"Moja historia. Autobiografia Dennisa Bergkampa" Dennis Bergkamp
Cena: 20,00 zł 39,99 zł
szt.
"Moja historia. Autobiografia Dennisa Bergkampa" Dennis Bergkamp

Dennis Bergkamp - holenderski piłkarz, były zawodnik reprezentacji Holandii, Ajaksu Amsterdam, Interu Mediolan i Arsenalu. Bergkamp grał na pozycji bocznego lub cofniętego napastnika. Od 2008 roku jest asystentem trenera w reprezentacji Holandii B oraz trenerem napastników w Ajaksie.

  • promocja
Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

Sklep internetowy od home.pl